Оратівська селищна рада
Вінницька область, Вінницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЯ про стан здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду документів і ухвалення рішень за 8 місяців 2024 року

Дата: 09.10.2024 09:18
Кількість переглядів: 70

цнап нформує

  Відповідно до Положення про відділ з питань організації надання адміністративних послуг Оратівської селищної ради (далі - Положення), затвердженого рішенням сесії Оратівської селищної ради, основними завданнями Відділу є:

         - реалізація повноважень у сфері організації надання адміністративних послуг виконавчих органів селищної ради та органів державної виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг Оратівської селищної ради;

- організація функціонування та діяльності утвореного Центру надання адміністративних послуг Оратівської селищної ради;

- реалізація повноважень виконавчих органів селищної ради з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, реєстрації місця проживання/перебування особи, формування та ведення Реєстру Оратівської селищної об’єднаної територіальної громади відповідно до закону, надання відомостей з Державного земельного кадастру;

- взаємодія адміністраторів із суб'єктами надання адміністративних послуг, комунальними та державними підприємствами у сфері надання адміністративних послуг.

         Також відповідно до Положення, функції контролю за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду заяв покладаються на Відділ.

Адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб'єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або здійснення обов'язків такої особи відповідно до закону.

 Надання адміністративних послуг здійснюється відповідно до Закону України "Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг" та Закону України «Про адміністративні послуги» з урахуванням особливостей, визначених законами, які регулюють суспільні відносини у відповідних сферах.

До адміністративних послуг також прирівнюється надання органом виконавчої влади, іншим державним органом,  органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами, державним реєстратором, суб'єктом державної реєстрації витягів та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші, передбачені законом дії, у результаті яких суб'єкту звернення, а також об'єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

Суб'єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до закону, затверджуються інформаційна і технологічна картки.

 Граничний строк надання адміністративної послуги визначається законом. У разі якщо законом не визначено граничний строк надання адміністративної послуги, цей строк не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб'єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги.

Суб'єкт надання адміністративних послуг надає адміністративну послугу, а центр надання адміністративних послуг забезпечує організацію надання такої послуги у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктом звернення.

Адміністративна послуга вважається наданою з моменту отримання її суб'єктом звернення особисто або направлення поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) листа з повідомленням про можливість отримання такої послуги на адресу суб'єкта звернення. У випадках, передбачених законодавством, відповідний документ може бути надісланий поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення), у тому числі, за бажанням суб'єкта звернення, кур'єром за додаткову плату  або за допомогою  технічних засобів електронних комунікацій. При цьому строк доставки поштової кореспонденції не зараховується до строку надання адміністративної послуги.

За 8 місяців 2024 року відділом з питань організації надання адміністративних послуг селищної ради надано 11867 послуг. З них:

  • земельні питання – 3247 послуг, що становить 27% від загальної кількості послуг. З них :
  • 640 - витягів з Державного земельного кадастру . Послуга надається в день надходження заяви. Відповідальна особа за надання витягу – адміністратор ЦНАП;
  • 1805 - витягів про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, які  надаються протягом трьох робочих днів з дня оримання заяви. Суб’єкт надання послуг - адміністратор ЦНАП.
  • 575 - отримання адміністративної послуги земельного відділу селищної ради. Послуга надається у місячний термін з дня подання суб’єктом звернення заяви з необхідними документами. Суб’єкт надання послуг  - відділ земельних ресурсів Оратівської селищної ради. Оскільки прийняті рішення сесією селищної ради надходять до ЦНАП протягом 10 днів з дня їх прийняття, а послуга вважається наданою з моменту отримання її суб’єктом звернення особисто або направлення поштою чи повідомлення суб’єкта про можливість її отримання за допомогою телекомунікаційних засобів, то інколи суб’єкти звернень отримують послуги після спливу місячного терміну;
  • 227- послуг з внесення змін до Державного земельного кадастру. Термін 14 робочих днів з дня реєстрації повідомлення суб’єктом надання послуги. Суб’єкт надання послуг - відділ №2 Управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин  Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області (м. Немирів);
  • реєстрація нерухомості - 2884 послуги, що становить 25% від загальної кількості послуг. Реєстрація проводиться в строк, що не перевищує п’яти робочих днів з урахуванням плати за адміністративний збір. Суб’єкт надання послуг -  державний реєстратор;
  • соціальні послуги  в кількості  2855, що становить 24% від загальної             кількості послуг. З них: житлові субсидії, пільги - 2468. Послуги надаються протягом 10 календарних днів з дня надходження заяви з усіма необхідними документами. Суб’єкт надання послуг з призначення житлових субсидій та пільг - Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, відділ обслуговування громадян № 15  (опрацювання проводиться по екстериторіальності). Допомоги - 980  послуги, видача посвідчень – 330 послуг. Суб’єкт надання послуг - Управління соціального захисту населення Вінницької районної державної адміністрації відділ № 6 Оратів. Видано довідок про реєстрацію ВПО – 57 послуг. Суб’єкт надання послуги – адміністратор, головний спеціаліст ЦНАП;
  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача витягів, довідок з реєстру територіальної громади  -  2274 послуги, що становить 19% від загальної кількості . Послуги надаються у день звернення. Суб’єкт надання послуг  адміністратор, головний спеціаліст ЦНАП;
  • послуги з питань місцевого значення (видача дубліката свідоцтва про право власності, видача довідок, присвоєння та зміна адреси об’єкту нерухомого  майна та інше) - 261 послуг, що становить 2,3% від загальної кількості послуг. Послуга надається протягом 30 календарних днів. Суб’єкт надання послуг - відділ житлово-комунального господарства, екології, архітектури та містобудування Оратівської селищної ради;
  • паспортні послуги – 250, що становить  2% від загальної кількості послуг. З них видача паспорта громадянина України -146, видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон - 104.
  • реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 96 послуг, що становить – 1% від загальної кількості. Послуги надаються протягом одного робочого дня.  Суб’єкт надання послуг  - державний реєстратор.

 

Начальник відділу з питань організації

надання адміністративних послуг

Оратівської селищної ради                                                                    Лариса ПАТИК    


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь