Відбулася нарада з керівниками структурних підрозділів селищної ради
26 січня 2023 року в приміщенні зали засідань Оратівської селищної ради селищний голова Галина Лошак провела нараду з керівниками виконавчих органів селищної ради та старостами.
Розпочалася нарада з оголошення основних питань, які стоять на порядку денному:
- підтримка ЗСУ;
- допомога внутрішньо переміщеним особам;
- забезпечення дровами пільгових категорій населення;
- організація підвезення жителів віддалених сіл громади;
- підготовка до звітів старост старостинських округів;
- планування роботи на найближчу перспективу.
Селищний голова поінформувала присутніх про ту гуманітарну допомогу, яка здійснюється силами аграріїв громади, працівниками селищної ради спільно з депутатами, а також освітянами та працівниками культури нашої громади.
Спільними зусиллями організовано та здійснено шість поїздок в місця дислокації наших захисників-земляків та доставлено їм продукти харчування (домашнього приготування), теплий одяг, а також індивідуальні замовлення: прилади нічного бачення, старлінки, акумулятори, запчастини до техніки та багато іншого.
Зараз спільно з депутатами селищної ради Виходзем Ю.П. та Виходзем В.П. планується придбання та доставка ще одного автомобіля для забезпечення мобільності наших захисників.
Галина Василівна подякувала усім, хто долучається до благодійної допомоги, адже це наш маленький внесок у спільну справу Перемоги.
Велика увага приділяється селищною радою і підтримці внутрішньо переміщених осіб. «Ми не завжди інформуємо про те, що робимо, але робимо багато. В інших громадах гуманітарна допомога, яка надійшла від іноземних благодійних фондів у вигляді побутових електроприладів розподілялася на дитячі садочки, школи, ФАПи, ми ж вивчили потреби наших переселенців та комісійно розподілили цю допомогу серед них. Буде мир, буде перемога, ми все купимо для наших закладів, а сьогодні потрібно допомогти внутрішньо переміщеним особам, бо багато з них втратили через війну усе»,- сказала селищний голова.
Щодо організації підвезення жителів віддалених сіл громади виступив заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради Сергій Сливка, який повідомив про те, що сьомого лютого у Вінниці відбудеться конкурс серед перевізників, після чого будемо узгоджувати потребу та графіки руху. Орієнтовно з середини лютого маршрут з Кожанки, Медівки та інших віддалених сіл громади буде забезпечений.
Окремо Галина Василівна поставила перед старостами завдання прозвітувати, скільки дров було заготовлено по старостинських округах та скільком сім’ям із числа тих, хто несе службу у ЗСУ чи члени родин яких загинули на війні, надавалася допомога.
Детальна інформація про проведену в цьому напрямку роботу буде озвучена на звітах старост, які, згідно графіку, затвердженого розпорядженням селищного голови, заплановані на найближчий час.
«Звіти старост це невід’ємна частина вашої роботи, а тому проводитись вони мають у робочі дні і в робочий час, незалежно від того, кому коли зручно», - звернулася до старост очільниця громади. Разом з тим попросила начальника відділу освіти, молоді та спорту Барановського Ф.Ф. надавати можливість вчителям брати участь у зборах громад.
На завершення наради селищний голова наголосила старостам на необхідності продовжувати роботу з забезпечення дровами шкіл, дитячих садочків, ФАПів, а також пільгових категорій населення. «Дякуючи такій роботі за минулий рік для селищного бюджету зекономлено понад три мільйони гривень.
Найближчим часом маємо визначитись з об’ємом робіт щодо ремонту під’їзних та комунальних доріг громади, бо в багатьох селах є такі ділянки доріг, по яких вже неможливо їздити. Маємо розуміти, що ціни на все виросли в рази, порівняно з довоєнним періодом, але, не дивлячись на це, будемо продовжувати ремонтні роботи своїми силами. Проїзджаючи східні області України, мали можливість спостерігати, що навіть на тих територіях, які знаходяться поблизу військових дій, будують тротуари та ремонтують дороги. Життя продовжується і період війни, а значить ми робимо все правильно»,- підвела підсумок Галина Лошак.