Відбулася щоденна нарада з керівниками структурних підрозділів селищної ради
8 вересня, (в четвер), під керівництвом Оратівського селищного голови Галини Лошак відбулася чергова робоча нарада з керівниками комунальних підприємств та виконавчих органів селищної ради.
Розпочалася нарада, традиційно, з Всеукраїнської хвилини мовчання за усіма загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
Селищний голова привітала з Днем народження Підлеснюка О.П., директора КНП «Оратівська лікарня планового лікування», який, як відзначила Галина Василівна, у такий важкий час взяв на себе відповідальність та очолив таку потужну і, в той же час, таку непросту структуру. Побажала міцного здоров’я йому та його родині, успіхів, сил та натхнення у роботі.
Галина Василівна звернулася до Барановського Ф.Ф., начальника відділу освіти, молоді та спорту селищної ради, з питанням про заміну паливного котла в с. Фронтівка.
«Знову ж таки є проблема з підвезенням учнів шкіл до навчальних закладів. Але, в зв’язку з тим, що 5 автобусів у нас забрали для потреб ЗСУ, ми сьогодні, при всьому бажанні, не можемо врахувати побажання усіх і піти назустріч тим батькам, які до нас звертаються», - підкреслила вона.
Знову на порядку денному постає питання з безкоштовним харчуванням дітей учасників АТО. У законі є зміни, якими передбачається харчування лише дітей із сімей загиблих, а тому потрібно вносити зміни до своєї Програми та розглянути можливість харчувати дітей за кошти місцевого бюджету.
Сапізі А.М., начальнику КП «Оратівкомунсервіс» селищний голова рекомендувала звернути увагу на раціональне використання робочого часу працівниками комунального підприємства. В зв’язку з тим, що потреби у використанні більше немає, забрати блок-пост на в’їзді в Оратів зі сторони Вінниці.
Велика подяка нашим підприємцям, які піклуються про благоустрій нашої громади, скоро ми знову будемо мати нагоду бачити нову локацію, яка готується за кошти одного з місцевих підприємців та із залученням працівників селищної ради. До речі, саме цей підприємець левову частку своїх коштів перераховує на допомогу ЗСУ.
Ротаєнко Р.Л., начальник відділу ЖКГ, екології, архітектури та містобудування Оратівської селищної ради, поінформував про стан ремонту доріг та продовження виконання робіт на найближчу перспективу.
Сливка С.А., заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради поцікавився, на якому етапі підключення водогону в с. Лопатинка, адже потрібно залучити спонсорські кошти, тому що платежі з бюджету не ідуть.
Хриптієвський Назарій, начальник відділу цифрового розвитку та інформаційно - програмного забезпечення повідомив про участь у он-лайн нараді та про плани створити чат-бот для вдосконалення роботи ЦНАПу та інших відділів.
Друзь П.І., начальник відділу організаційного та правового забезпечення, інформував про те, що планується он-лайн нарада за участю міжнародної організації «Юліт з Європою», яка передбачає організацію навчання по таких напрямках, як аудит земельних ресурсів та управління відходами.
В другому читанні прийнято закон, який спрощує процедуру оформлення земельних ділянок та перевірки осіб, які мають бажання придбати такі ділянки.
Прилуцька Т.Л., директор КЗ «Оратівський селищний центр соціальних служб» спільно з Янковою Ю.М., начальником служби у справах дітей Оратівської селищної ради опрацювали питання щодо відвідування дітьми з прийомних сімей навчальних закладів. Після 10 вересня закладами освіти буде надано офіційну інформацію про відвідування шкіл дітьми, за результатами даної інформації можна буде приймати певні рішення.
Підлеснюк О.П. повідомив, що заклад працює в звичному режимі, іде збір продуктів харчування для лікарні, плануються звернення до старост сіл про допомогу. Заборгованості із виплатою заробітної плати немає.
Галушка О.І., директор КНП «Оратівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Оратівської селищної ради, повідомив про перспективу найближчим часом отримати ще один автомобіль для первинки, цим питанням піклується наш земляк Івашківський Олексій Іванович.
Патик Л.М., начальник відділу з питань організації надання адміністративних послуг, зазначила, що до відділу звертаються внутрішньо переміщені особи за реєстрацією, учасники АТО - по допомогу на придбання твердого палива. Програми працюють, надаються витяги про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок та інші послуги.
Чернега А.В., начальник відділу соціального забезпечення та охорони здоров’я селищної ради, звернула увагу присутніх на нараді на тому, що перед відділом стоїть завдання внести всі дані в інформаційно-аналітичну систему про власників домоволодінь, які прихистили внутрішньо переміщених осіб, є сподівання на те, що терміни перенесуть, бо через перенавантаження не працюють програми.
Антонець Т.П., начальник відділу культури та туризму селищної ради, зазначила, що гуманітарний штаб працює у звичному режимі, здебільшого, зараз звертаються люди за теплим одягом. З дітьми, які займаються в музичній школі, вони не пересікаються, оскільки для них відкритий інший вхід. Вивчається питання щодо ремонту своїми силами стелі, яка провисла над балконом концертної зали Будинку культури. Для подальших робіт потрібна оцінка фахівця.
Сергій Анатолійович Сливка повідомив, що в понеділок було закуплено та відправлено будівельні матеріали та продукти харчування нашим землякам, які несуть службу в ЗСУ на північному напрямку на суму близько 5 тис. грн., які здавали працівники селищної ради, а також долучилися місцеві підприємці: Педорич та Андрієнко. Продовжуємо допомагати нашим захисникам.
Галина Лошак побажала усім плідного і мирного робочого дня.