Оратівська селищна рада
Вінницька область, Вінницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Відбулася робоча нарада з керівниками комунальних підприємств та виконавчих органів селищної ради

Дата: 02.09.2022 16:30
Кількість переглядів: 552

В п’ятницю, 2 вересня, відбулася робоча нарада з керівниками комунальних підприємств та виконавчих органів селищної ради. Провів нараду заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради С. А. Сливка.

Розпочалася нарада, традиційно, з Всеукраїнської хвилини мовчання за усіма загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

Сергій Анатолійович повідомив, що з сьогоднішнього дня в штаті селищної ради  працює відділ цифрового розвитку та інформаційно - програмного забезпечення і привітав начальника відділу Хриптієвського Назарія Олександровича. 

Разом з тим, зачитав Наказ начальника Вінницької ОВА Борзова С.С. за  №1660 від 30 серпня 2022 року та наголосив на тому, що в нашій громаді розпочали роботу всі навчальні заклади в очному режимі. Для цього ми підготували укриття, які перевірено комісійно, про що були складені відповідні акти. А тому всі подальші питання про форму навчання мають бути зняті.

Барановський Ф.Ф., начальник відділу освіти, молоді та спорту селищної ради звернувся до батьків з проханням - з розумінням віднестися до ситуації з неузгодженим до кінця графіком руху автобусів. Через воєнний стан у державі ми змушені були віддати на потреби ЗСУ 5 автобусів, а тому зараз мусимо розробляти нові маршрути.

Галушка О.І., директор КНП «Оратівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Оратівської селищної ради вкотре нагадав про обов’язковість вакцинації для працівників органів місцевого самоврядування та відповідальність керівників за наявність у працюючих сертифікатів про вакцинацію.

Патик Л.М., начальник відділу з питань організації надання адміністративних послуг, повідомила, що на сьогоднішній день на території нашої громади немає нотаріуса, а потреба населення в його послугах є велика, тому  зараз працюємо над тим, щоб організувати роботу приватного нотаріуса.

Голдун В.С., начальник управління фінансів селищної ради, проаналізувала стан виконання бюджету за 8 місяців, а це 98, 8% до плану, проте в даних умовах це теж дуже непоганий показник.

Янковий М.Г., начальник відділу економічного розвитку та інвестиційної діяльності селищної ради інформував про рівень інфляції на даний час та прогнози щодо ближчого майбутнього. Повідомив також про те, що в серпні місяці розпочала роботу платформа «Державний аграрний реєстр», детальнішу інформацію про яку можна отримати на нашому сайті.

Друзь П.І., начальник відділу організаційного та правового забезпечення селищної ради наголосив на тому, що одним із обов’язків старост є контроль за станом благоустрою та дотриманням порядку поводження з побутовими відходами. А тому зараз їм потрібно активізувати роз’яснювальну роботу серед населення громади про недопущення спалювання сухої трави.

Учасники наради обговорили також плани роботи на наступний тиждень та основні напрямки роботи на найближчу перспективу. 

Детальнішу інформацію про питання, які розглядалися на нараді, можна почути в ефірі місцевого радіомовлення.

Фото без опису

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь