Відбулася щотижнева нарада з керівниками виконавчих органів селищної ради, служб та закладів громади
Оратівським селищним головою Лошак Галиною 27.06.2022 року проведено робочу нараду з керівниками виконавчих органів селищної ради, служб та закладів громади.
Розпочалася нарада з хвилини мовчання за усіма загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
За підсумками обговорення блоку питань щодо цивільного захисту населення та мобілізаційної роботи селищним головою Лошак Галиною обговорено стан укриттів в закладах освіти, а також питання бронювання працівників аграрного сектору. Начальник організаційного та правового забезпечення селищної ради Петро Друзь проінформував присутніх щодо порядку бронювання таких працівників.
За результатами обговорення питання стану надання медичних послуг селищний голова Лошак Галина особливу увагу приділила забезпечення закладів кадрами із числа спеціалістів, які прибули із територій де ведуться військові дії.
Про стан грейдерування доріг в громаді та порядок використання техніки по старостинських округах доповів заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради Сливка С.А.
Про роботу гуманітарного штабу селищної ради проінформувала Тетяна Антонець.
З інформацією про стан пенсійного забезпечення та сплати ЄСВ виступила начальниця відділу обслуговування № 15 (сервісний центр смт Оратів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Мовчан Світлана.
На нараді були розглянуті і інші актуальні питання життєдіяльності громади, зокрема:
- питання благоустрою смт Оратів та старостинських округів;
- стану організації роботи медичних закладів селищної ради;
- стану організації роботи освітніх закладів селищної ради;
- організація роботи щодо підтримки внутрішньо-переміщених осіб.
Детальнішу інформацію про які можна почути в ефірі місцевого радіомовлення.
На завершення наради селищним головою було надано ряд рекомендацій та доручень посадовим особам та керівникам структурних підрозділів в межах їх повноважень.