Оратівська селищна рада
Вінницька область, Вінницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Корисна інформація

Дата: 24.03.2022 14:17
Кількість переглядів: 407

В умовах воєнного стану відбулись деякі зміни в законодавстві, які будуть цікавими і корисними для суб’єктів господарювання, так і для громадян. Зокрема:

Міністерство аграрної політики закликає  аграріїв забезпечити проведення посівної. Для того щоб визначити проблемні питання Мінагрополітики просить  сільськогосподарських виробників пройти анкетування, це можна зробити за посиланням https://agrostatus.org/.

Ощадбанк України розпочав кредитування на проведення посівної компанії. У рамках урядової програми кредитування на базі програми 5, 7 - 9% сільгоспвиробники можуть отримати:

- до 80% забезпечення державною гарантією;

- кредити під 0% на період воєнного стану та протягом першого місяця після його припинення або скасування.

Деталі за посиланням  https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-posivnij-buti

 

Національна академія аграрних наук підготувала рекомендації щодо проведення весняно-польових робіт в умовах воєнного стану та обмежених ресурсів. Ці рекомендації можна отримати за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1S2B7oFRvWqKvexJK5qnXvEn6IvOJcmMo/edit

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою визначив порядок реєстрації безробітних, нарахування та виплату допомоги по безробіттю під час війни. Відтак громадяни можуть скласти заяву про надання статусу безробітного, призначення допомоги чи припинення реєстрації за допомогою порталу або мобільного додатку «Дія» та електронних сервісів Державної служби зайнятості.

У областях, де центри зайнятості не можуть забезпечити фінансування допомоги, перерахування коштів буде здійснюватись АТ «Ощадбанк» на банківський рахунок заявника або шляхом переказу через міжнародну платіжну систему «MY TRANSFER». Постанова Уряду також передбачає припинення реєстрації безробітного в центрі зайнятості в разі його відмови від виконання суспільно-корисних робіт. Тож не працевлаштовані українці, які отримують державну допомогу, зобов’язані брати участь у таких роботах на вимогу військового командування або органів місцевого самоврядування. Деталі - за посиланням: https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=80f94d47-ab26-44fb-9e92- 2dd3da2d2eff&title=UkraintsiProdovzhuvatimutOtrimuvatiDopomoguPoBezrobittiuPopriVonniiStan.

 

Кабінет Міністрів України запровадив Програму підтримки працевлаштування внутрішньо переміщених осіб.
В рамках підтримки створення робочих місць запроваджується програма компенсації роботодавцям витрат на зарплату працевлаштованих внутрішньо переміщених осіб у розмірі 6,5 тис грн за кожного такого працівника протягом двох місяців.
Для участі в програмі підприємству потрібно укласти трудовий контракт з громадянином, який є внутрішньо переміщеною особою і зареєструвати дані про працевлаштовану особу через портал «Дія» або надати заяву до Державної служби
зайнятості. Такий порядок діятиме під час воєнного стану та ще 30 днів після його завершення. Деталі - за посиланням:
https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=5f8a4cd9-e134-4b5d-92bf- d066af546722&title=UriadTaMinisterstvoEkonomikiZapuskaiutProgramuPidtrimkiPratsevlashtuvanniaVnutrishnoPeremischenikhOsib.

Уряд скасував заходи державного контролю та ринкового нагляду
під час воєнного стану. Для забезпечення стабільної роботи підприємств в умовах воєнного стану планові
та позапланові перевірки бізнесу припинено. Ціновий контроль дозволить стримати зростання цін на соціально значущу продукцію, гарантуючи їх доступність для населення. Деталі - за посиланням:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-pripinennya-zahodiv-derzhavnogo-naglyadu-kontrolyu-i-derzhavnogo-rinkovogo-naglyadu-v-umovah-voyennogo-stanu-303?fbclid=IwAR1tPfd3PD4bbvMEF5QjGQB11oXOw_Zxq3AKNZEpcDpYRuggpAtFeRSHzHU.

Відновлено можливість здійснення деяких реєстраційних дій

Міністерство юстиції відновило можливість проведення найбільш нагальних реєстраційних дій у відносно безпечних регіонах України.
Які саме реєстраційні дії здійснюються?

Проводиться державна реєстрація:

- органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів), а також акціонерних товариств, які є банками;

- створення благодійних організацій та громадських формувань та змін до відомостей про них;

- зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю;
- зміни місцезнаходження юридичної особи;

- зміни видів економічної діяльності фізичних осіб - підприємців;
- припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
Більше інформації ви можете отримати, звернувшись до суб’єктів надання адміністративних послуг. Детальніше - за посиланням:
https://bit.ly/3N4066u

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь