Оратівська селищна рада
Вінницька область, Вінницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Результати діяльності Іллінецького відділення за чотири місяці 2021 року

Дата: 28.05.2021 09:27
Кількість переглядів: 713

Результати діяльності Іллінецького відділення за чотири місяці 2021 року

 

Іллінецьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області інформує про результати діяльності протягом чотирьох місяців поточного року.

Згідно з проведеним аналізом витрат на матеріальне забезпечення протягом цього періоду на фінансування матеріального забезпечення для виплати коштів застрахованим особам направлено 5760,1 тис. гривень.

У структурі витрат на виплату матеріального забезпечення за даними прийнятих заяв-розрахунків страхувальників витрати розподіляються на:

1) допомогу по тимчасовій непрацездатності – 3910,7 тис. грн, що складає 67,9 % від загальної суми заявлених на матеріальне забезпечення коштів, в тому числі:

- допомогу по ізоляції COVID-19 – 33,56 тис. грн за 183 дні самоізоляції для 33  застрахованих осіб;

- допомогу по вагітності та пологах – 1833,0 тис. грн, що складає 31,8 %;

2) допомогу на поховання – 16,4 тис. грн для 4 осіб (0,3 відсотка).

Порівняно з аналогічним періодом 2020 року заявлені в заявах-розрахунках витрати поточного періоду на виплату матеріального забезпечення зросли на 867,6 тис. грн, або на 11,8 відсотка.

Середній розмір денної допомоги по тимчасовій непрацездатності згідно з прийнятими заявами-розрахунками збільшився на 42,5 грн, або на 15,5 %, порівняно з даними 4 місяців 2020 року і становить 316,9 гривні.

Кількість заявлених днів тимчасової непрацездатності, які підлягають оплаті за рахунок коштів Фонду за 4 місяці поточного року, зменшилась на 1368 днів, або на 10 відсотків.

Слід відзначити, що за цей період порівняно з відповідним періодом 2020 року зменшилась кількість листків непрацездатності на 114, або 9,7 відсотка.

За даними прийнятих заяв-розрахунків страхувальників заявлені поточні витрати на допомогу по вагітності та пологах за 4 місяці 2021 року порівняно з цим періодом 2020 року збільшились на 714,0 тис. грн, або на 63,8 відсотка. Кількість днів по вагітності та пологах, заявлених у заявах-розрахунках страхувальників, збільшилась на 27,9 %, або на 1400 днів, порівняно з 2020 роком і становить 6426 днів. Середній розмір денної допомоги по вагітності та пологах за 4 місяці 2021 року зріс на 62,6 грн, або на 28,1%, порівняно з даними заяв-розрахунків за аналогічний період минулого року і становить 285,2 гривню. За 4 місяці 2021 року порівняно з цим періодом 2020 року збільшилась кількість листків непрацездатності по вагітності та пологах на 12, або на 25,5 відсотка.

За 4 місяці 2021 року згідно з даними заяв-розрахунків заявлені витрати на виплату допомоги на поховання зросли на 4,1 тис. гривень.

З метою зменшення днів тимчасової непрацездатності, сум матеріального забезпечення та оперативного реагування для недопущення неправомірних витрат Фонду заплановано та проведено низку заходів, зокрема:

1. Проведено детальний аналіз за 4 місяці поточного року порівняно з аналогічним періодом 2020 року витрат на надання матеріального забезпечення в розрізі районів та страхувальників.

У результаті встановлено, що найбільший ріст спостерігається за:

- ТОВ «Люстдорф» Іллінецького району (сума витрат на матеріальне забезпечення застрахованих осіб збільшилась на 358,5 тис. грн, кількість днів на 496, в тому числі сума витрат по вагітності та пологах збільшилась на 188,8 тис. грн, що становить 52,7 % від загальної суми, та на 406 днів, або 81,6 %, розмір середньоденної допомоги склав з початку 2021 року згідно із заявами-розрахунками 722,7 гривні. На цьому підприємстві збільшення кількості днів непрацездатності порівнянні з відповідним періодом 2020 року відбулося за рахунок збільшення днів та суми, передбачених для оплати по вагітності та пологах.

- ДП «Іллінецьке лісове господарство» (сума витрат збільшилась на 101,7 тис. грн, кількість днів на 329, в тому числі по вагітності та пологах на 43,9 тис. грн (43,2 %), у 2020 році ці витрати відсутні). Збільшення суми витрат відбулося в результаті збільшення розміру мінімальної заробітної плати, а кількість днів непрацездатності за рахунок збільшення кількості листків непрацездатності з довготривалим терміном лікування;

- КНП «Оратівська лікарня планового лікування» (сума витрат збільшилась на 127,7 тис. грн, кількість днів тимчасової непрацездатності на 427, в тому числі по вагітності та пологах на 55,0 тис. грн (43 %), протягом 4 місяців 2020 року такі витрати відсутні). Сума витрат збільшилася в зв'язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та кількістю працюючих у результаті територіальної реформи;

- ТОВ «Агробуд» Оратівського району (сума витрат збільшилась на 74,0 тис. грн, кількість днів тимчасової непрацездатності на 261). Причина зростання сум виплат та днів тимчасової непрацездатності – у результаті довготривалого лікування внаслідок операційного втручання та захворювання застрахованих осіб на COVID-19;

- управління освіти Іллінецької міської ради (сума витрат збільшилась на 155,3 тис. грн, кількість днів тимчасової непрацездатності на 296, в тому числі по вагітності та пологах на 68,4 тис. грн (44 %), на 266 днів (89,7 відсотка). Причиною зростання сум та днів є збільшення кількості працюючих, як наслідок децентралізації, розміру мінімальної заробітної плати та збільшення числа хворих на коронавірус;

- відділ освіти, молоді та спорту Оратівської селишної ради (сума витрат збільшилася на 251,1 тис. грн, кількість днів на 1102, в тому числі по вагітності та пологах на 95,0 тис. грн (37,8 %) та на 504 дні (45,7 відсотка). Зростання сум і днів відбулося в результаті збільшення кількості працюючих, як наслідок децентралізації, розміру мінімальної заробітної плати та збільшення числа хворих на коронавірус;

- відділ освіти, культури, молоді та сорту Дашівської селишної ради (сума витрат збільшилась на 211,0 тис. грн, кількість днів на 876, в тому числі по вагітності та пологах на 109,8 тис. грн (52,1 %) та на 490 днів (56 відсотків). Причина зростання сум та днів – у результаті збільшення кількості працюючих, як наслідок децентралізації, розміру мінімальної заробітної плати та збільшення числа хворих на коронавірус порівняно з відповідним періодом 2020 року.

2. З метою вжиття заходів щодо цільового та економного витрачання коштів Фонду підготовлено та направлено листи з відповідним порівняльним аналізом комісіям із соціального страхування страхувальників, у яких з початку 2021 року порівняно з аналогічним періодом 2020 року відбувся ріст сум витрат та днів тимчасової непрацездатності, з проханням розглянути дані аналізу на розширених засіданнях комісій та надати відповіді про прийнятті ними заходи впливу.

3. Під час проведення перевірок страхувальників, де спостерігається систематичний ріст листків непрацездатності, днів та сум виплат протягом 2021 року, спеціалістами відділення була проведена робота з комісіями із соціального страхуваннями в цьому напрямі згідно з постановою правління Фонду «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності» від 19.07.2018 № 13.

4. Протягом поточного періоду 2021 року активізовано роз'яснювальну роботу зі страхувальниками щодо порядку використання ними страхових коштів Фонду, їх відповідальності за порушення порядку використання цих коштів , несвоєчасного повернення або повернення не в повному обсязі коштів, а також щодо розмірів штрафів та пені, зокрема:

- доведено інформацію про використання коштів матеріального забезпечення із Фонду соціального страхування України до страхувальників та застрахованих осіб через районні засоби масової інформації (газета, радіо), сайти органів влади та інших структур;

- проінформовано органи охорони здоров'я обох районів про збільшення кількості виданих ними листків непрацездатності в поточному році в розрізі страхувальників порівняно з аналогічним періодом 2020 року з проханням у подальшому посилити контроль за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;

- після завершення планових і позапланових перевірок страхувальників практикується підписання матеріалів за результатами перевірок за участю керівників і представників від комісій із соціального страхування.

З метою ефективного виконання поставлених завдань у подальшій діяльності Іллінецьким відділенням буде посилено контроль у процесі перевірки інформації, викладеної в заявах-розрахунках, до моменту прийняття від страхувальників заяв-розрахунків у частині правильності та правомірності нарахування виплат за рахунок коштів Фонду, за своєчасністю надання страхувальниками повідомлень про виплату коштів Фонду та своєчасного і коректного відображення даних в ЄІАС. Також буде здійснюватися щомісячний аналіз даних заяв-розрахунків страхувальників, зокрема аналіз причин зростання кількості днів та витрат на матеріальне забезпечення як на рівні районів, так і в розрізі страхувальників, та вживатися заходи щодо цільового та економного витрачання коштів Фонду.

 

 

 

 

Іллінецьке відділення

 управління ВД ФССУ

у Вінницькій області

В.о начальника відділення                                            Г.П. Бусійок

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь